Czym serwis pogwarancyjny różni się od zwykłego?
Jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań, wprowadzających niemałą dezinformację wśród klientów. Mówiąc najprościej, zwykła gwarancja jest umową na wykonanie jakichkolwiek napraw lub wymianę wadliwych części zakupionych urządzeń w określonym czasie od zakupu - na przykład do 3 miesięcy od transakcji.
Jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań, wprowadzających niemałą dezinformację wśród klientów. Mówiąc najprościej, zwykła gwarancja jest umową na wykonanie jakichkolwiek napraw lub wymianę wadliwych części zakupionych urządzeń w określonym czasie od zakupu - na przykład do 3 miesięcy od transakcji. Tego typu serwis dostarczany jest bezpośrednio od producenta lub sprzedawcy i jest on zawarty w cenie zakupu produktu. Natomiast serwis pogwarancyjny to osobna umowa, której celem jest zapewnienie ochrony urządzenia nawet po wygaśnięciu gwarancji producenta. Czym jeszcze różni się serwis pogwarancyjny od zwykłego? Postanowiliśmy wyjaśnić to w dzisiejszym wpisie.
Serwis pogwarancyjny - czy to ma sens?
Ponieważ gwarancja producenta jest ważna tylko przez ograniczony czas, dodatkowe ubezpieczenie zakupionych przez nas produktów ma sens. Rozszerzony serwis pogwarancyjny jest popularnym wyborem wśród klientów, którzy chcą dodatkowo zabezpieczyć ważne dla siebie zakupy. Serwis pogwarancyjny oferuje również dodatkowe korzyści, które zasadniczo nie są objęte warunkami gwarancji producenta. Na przykład, jeśli zakupimy nowe urządzenie, istnieje prawdopodobieństwo, że gwarancja od producenta obejmie tylko szkody i problemy, które pojawiły się podczas procesu projektowania i produkcji urządzenia.
Natomiast dzięki serwisowi pogwarancyjnemu można uzyskać dodatkowe usługi naprawcze, takie jak wymianę obudowy, wymianę szybki, naprawę uszkodzonego ekranu czy zalanego urządzenia. Z serwisu pogwarancyjnego można również skorzystać na własną rękę i bez wcześniejszego zawarcia umowy wtedy, gdy urządzenie zawiedzie - tak jak w przypadku serwisu GoRepair.
Serwis pogwarancyjny – wygoda i spokój konsumenta
Oprócz dodatkowego zabezpieczenia urządzenia, serwis pogwarancyjny zapewnia konsumentowi wygodę i spokój podczas użytkowania produktu. Jest to jeden z głównych powodów, dla których konsumenci decydują się skorzystać z serwisów pogwarancyjnych. Jeśli coś pójdzie nie tak, nastąpi awaria systemu lub uszkodzimy urządzenie, otrzymamy natychmiastową pomoc. Dodatkowo, istnieje możliwość wykupienia serwisu pogwarancyjnego za ułamek kwoty, którą normalnie zapłacilibyśmy za naprawę tego typu usługi lub w najgorszych przypadkach – zakup zupełnie nowego urządzenia.
Jeśli zdecydujesz, że jesteś zainteresowany rozszerzoną gwarancją swojego urządzenia, najlepszym pierwszym krokiem jest zawsze dokładne porównanie umowy z serwisem pogwarancyjnym z gwarancją od producenta. Weź również pod uwagę następujące elementy:
1) koszt umowy serwisowej,
2) rodzaje oferowanego przez nią ubezpieczenia,
3) długość okresu objętego ubezpieczeniem,
4) sposób, w jaki zamierzasz skorzystać z zakupu.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące umowy o świadczenie usług lub potrzebujesz pomocy z konkretnym rodzajem gwarancji, skontaktuj się z ekspertami GoRepair. Z przyjemnością pomożemy dobrać dla Ciebie odpowiedni rodzaj serwisu pogwarancyjnego za naprawdę rozsądną kwotę.
Skomentuj (Brak komentarzy)
Zgłoś usterkę
O GoRepair
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Większość przeglądarek internetowych pozwala na ich zablokowanie.
Korzystanie z witryny oznacza akceptację polityki prywatności.