Najczęściej zadawane pytania
Opłaty
- Ile kosztuje diagnoza usterki mojego sprzętu?
- Czy w szacowanej cenie naprawy zawierają się koszty transportu i materiałów?
- Dlaczego w wycenie naprawy usterki czasem podana jest konkretna kwota, a czasem zakres cenowy?
- Czy na pewno nie zapłacę więcej niż oszacowaliście?
- Czy poniosę jakieś koszty, jeśli nie udało się Wam naprawić usterki?
- Nie jestem pewien, czy dobrze określiłem usterkę. Czy zostanę obciążony karą?
- Oszacowany przez Was koszt naprawy po diagnostyce w serwisie jest dla mnie za wysoki. Czy mogę zrezygnować z naprawy?
- Czy wystawiacie faktury VAT?
- Czy możliwe jest dokonanie płatności za wykonaną przez GoRepair usługę kurierowi?
Wysyłka urządzenia do GoRepair
Proces naprawy
- Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?
- Ile trwa diagnoza sprzętu i czy zawsze ją przeprowadzacie?
- Ile czasu potrwa naprawa mojego sprzętu?
- Czy muszę zakładać konto, aby zgłosić usterkę?
- Chcę oddać wam urządzenie do naprawy. Kiedy kurier przyjedzie po sprzęt?
- Co mam zrobić, jeśli na liście podanych usterek nie znalazłem tej, która wystąpiła w moim sprzęcie?
- Czy na wasze usługi otrzymam gwarancję?
Odesłanie urządzenia do Klienta
Opłaty
Ile kosztuje diagnoza usterki mojego sprzętu?
Diagnoza jest bezpłatna. Co więcej - wcale nie musisz przesyłać nam sprzętu, abyśmy mogli oszacować jej wysokość. Możesz skorzystać z naszej wyceny on-line.
Czy w szacowanej cenie naprawy zawierają się koszty transportu i materiałów?
Tak, podana cena stanowi całość wydatków, jakie musisz ponieść, aby Twój sprzęt znów działał. W podanej cenie zawiera się koszt robocizny, części zamiennych i transportu w obie strony.
Dlaczego w wycenie naprawy usterki czasem podana jest konkretna kwota, a czasem zakres cenowy?
Konkretna cena zostaje podana wówczas, gdy zgłoszona zostaje typowa usterka. Z zakresem cenowym spotkać się możesz wówczas, gdy uszkodzenie jest bardziej złożone i wymaga dokładnej diagnozy w siedzibie naszej firmy. Wówczas gwarantujemy, że maksymalna cena z podanego zakresu nie zostanie przekroczona.
Czy na pewno nie zapłacę więcej niż oszacowaliście?
Cena naprawy będzie identyczna z podaną, o ile zakres naprawy nie będzie wykraczał poza to, co znalazło się w zgłoszeniu.
Czy poniosę jakieś koszty, jeśli nie udało się Wam naprawić usterki?
Każdą usterkę jesteśmy w stanie usunąć. Może się jednak zdarzyć, że Klient zgłosił jedną usterkę, a to dwie lub więcej są winne kłopotom z danym urządzeniem. Skontaktujemy się wówczas i przedstawimy wycenę naprawy. Jeśli wycena nie będzie satysfakcjonująca dla Klienta, odeślemy urządzenie na NASZ KOSZT.
Nie jestem pewien, czy dobrze określiłem usterkę. Czy zostanę obciążony karą?
Nie! To my jesteśmy specjalistami. Jeśli w procesie diagnostyki okaże się, że usterka jest inna, niż ta wskazana przez Ciebie, skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli koszt naprawy będzie mniejszy niż ten, który został Ci przedstawiony, dokonamy naprawy w niższej cenie. Jeśli zaś będzie wyższy - otrzymasz możliwość rezygnacji z naprawy. Jeśli zrezygnujesz, odeślemy urządzenie do Ciebie na NASZ KOSZT.
Oszacowany przez Was koszt naprawy po diagnostyce w serwisie jest dla mnie za wysoki. Czy mogę zrezygnować z naprawy?
Oczywiście. Co więcej, nie poniesiesz z tego tytułu żadnych opłat. Koszt odesłania urządzenia pokryje GoRepair.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście. Działamy legalnie!
Czy możliwe jest dokonanie płatności za wykonaną przez GoRepair usługę kurierowi?
Tak, wystarczy wówczas wybrać opcję za pobraniem.
Wysyłka urządzenia do GoRepair
Jak mam przygotować przesyłkę z urządzeniem?
Przede wszystkim do urządzenia dołącz wszystkie używane akcesoria (jak ładowarka, kabel USB etc.), nawet jeśli nie są bezpośrednio związane z usterką. Jeśli posiadasz firmowe opakowanie, możesz go użyć do zapakowania urządzenia. Jeśli nie - przygotuj dowolne opakowanie zastępcze. Pamiętaj o użyciu wypełniaczy, aby urządzenie w czasie transportu nie obijało się o ścianki pudła. Jeśli nie posiadasz odpowiedniego opakowania - skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.
Czy możliwe jest wysłanie sprzętu do Was przez pocztę lub innym kurierem niż podany?
Tak. Jednak wówczas to Klient ponosi koszt wysyłki, dlatego radzimy korzystać z naszego kuriera.
Czy mogę dostarczyć i odebrać sprzęt osobiście?
Tak. Zapraszamy do siedziby naszej firmy, której adres znajdziesz na podstronie Kontakt.
Proces naprawy
Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?
Jeśli urządzenie jest na gwarancji - sugerujemy odesłanie go do serwisu gwarancyjnego producenta. My specjalizujemy się w naprawach pogwarancyjnych, czyli naprawach wykonywanych po wygaśnięciu gwarancji.
Ile trwa diagnoza sprzętu i czy zawsze ją przeprowadzacie?
Jeśli usterka jest oczywista, nie jest konieczne przeprowadzanie diagnozy - w takiej sytuacji do naprawy urządzenia przystępujemy natychmiast. Inaczej sprawa wygląda, jeśli objawy nie są charakterystyczne. Wówczas musimy przeprowadzić diagnostykę i dokładnie sprawdzić, co jest ich przyczyną. Diagnoza w GoRepair przeprowadzana jest w 1 dzień roboczy licząc od otrzymania urządzenia przez nasz serwis.
Ile czasu potrwa naprawa mojego sprzętu?
Jeśli zgłaszana przez Ciebie usterka należy do tych najczęstszych lub cena naprawy zostaje finalnie wyceniona na poziomie kwoty minimalnej (kwota „od”), sprzęt zostanie naprawiony w następnym dniu roboczym po otrzymaniu urządzenia. Jeśli usterka jest złożona, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i przedstawi Ci ostateczną wycenę i czas naprawy. Od Ciebie będzie zależała ostateczna akceptacja propozycji. Każdorazowo dokładamy starań, aby naprawić Twoje urządzenie jak najszybciej.
Czy muszę zakładać konto, aby zgłosić usterkę?
Tak, założenie konta jest konieczne, ale zajmuje tylko chwilę i niesie wiele korzyści. Zgłaszanie ewentualnych następnych usterek będzie błyskawiczne, a oprócz tego konto umożliwi Ci śledzenie postępów naprawy sprzętu, w tym także streaming video. Będziesz też miał dostęp do historii zleceń.
Chcę oddać wam urządzenie do naprawy. Kiedy kurier przyjedzie po sprzęt?
Dopasujemy się do Ciebie. W procesie zgłaszania usterki sam określisz, kiedy i gdzie chcesz oddać sprzęt kurierowi.
Co mam zrobić, jeśli na liście podanych usterek nie znalazłem tej, która wystąpiła w moim sprzęcie?
Zachęcamy do kontaktu z nami. Zarówno nr telefonu, jak i adres e-mailowy znajdziesz w sekcji Kontakt.
Czy na wasze usługi otrzymam gwarancję?
Oczywiście. Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na zgłoszoną i naprawioną przez nas usterkę.
Odesłanie urządzenia do Klienta
Kiedy odeślecie moje urządzenie?
Urządzenie odeślemy w tym samym dniu, w którym je naprawimy. Wyjątkiem jest sytuacja, w której naprawa usterki wymaga wydłużonych testów obciążeniowych. Wówczas urządzenie zostanie wysłane najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Czy mam gwarancję, że w transporcie nie powstaną dodatkowe uszkodzenia sprzętu?
Twój sprzęt od momentu przejęcia go przez kuriera, jest ubezpieczony. Niestety - nie możemy zagwarantować, że nie zostanie uszkodzony - bezpieczeństwo transportu zależy zarówno od kurierów, jak i od sposobu zapakowania sprzętu przez Ciebie. Dlatego - aby uniknąć problemów - prosimy o dołożenie wszelkich starań, aby urządzenie było solidnie zapakowane. Zachęcamy też, aby przed jego wysyłką wykonać fotografie. Mogą one stać się dowodem, że nowe uszkodzenia powstały właśnie w transporcie i być podstawą uzyskania odszkodowania.
Urządzenie do mnie dotarło, ale ma uszkodzenia powstałe w transporcie! Co robić?
To ważne, abyś zawartość przesyłki sprawdził w obecności kuriera. Jeśli stwierdziłeś uszkodzenia lub brak jakichś elementów - spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj nas o zaistniałej sytuacji (dane znajdziesz w zakładce Kontakt na naszej stronie). Jeśli masz taką możliwość - sfotografuj urządzenie wraz z uwzględnieniem szkód oraz sposób zapakowania przesyłki. Przyspieszy to proces dochodzenia odszkodowania. UWAGA! Podstawą wszczęcia procesu odszkodowania jest protokół szkody. Jeśli pozwolisz kurierowi odjechać, wypłacenie odszkodowania może być niemożliwe. Kurier ma obowiązek zaczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki!
Dlaczego właśnie u Was mam naprawiać sprzęt?
Bo tak naprawdę chcesz jak najszybciej znów używać sprzętu, który często jest głównym narzędziem pracy i rozrywki. I chcesz uniknąć skomplikowanych procesów zgłaszania usterki, jeżdżenia na pocztę z urządzeniem i biegania po nie z awizem. Szukasz serwisu, w którym możesz załatwić wszystko bez wychodzenia z domu. Takie jest GoRepair. Powierz nam naprawę urządzenia, a zrobimy wszystko, abyś w przyszłości nie musiał już szukać innego serwisu!
Moje urządzenie zaginęło w drodze do mnie! Co teraz?
Jeżeli korzystałeś z kuriera wysłanego przez GoRepair - proces reklamacji jest po stronie naszej firmy. Wystarczy, że zgłosisz zaginięcie, a my zajmiemy się resztą. Po rozpatrzeniu przez firmę kurierską naszej reklamacji, poinformujemy Cię o jej wyniku. Jeżeli wysyłałeś sprzęt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej, wówczas tylko Ty możesz dochodzić swoich praw i złożyć reklamację. Jednak nawet i w tym przypadku służymy pomocą!
Zgłoś usterkę
O GoRepair
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Większość przeglądarek internetowych pozwala na ich zablokowanie.
Korzystanie z witryny oznacza akceptację polityki prywatności.