Gdy zepsuje się laptop lub smartfon, masz trzy możliwości. Możesz spróbować przejrzeć całą specyfikację techniczną urządzenia, instrukcję obsługi i fora internetowe w poszukiwaniu rozwiązania napotkanego problemu. Możesz również próbować skontaktować się z pomocą techniczną, opisać problem i liczyć, że komuś zdalnie uda się go rozwiązać.

Gdy zepsuje się laptop lub smartfon, masz trzy możliwości. Możesz spróbować przejrzeć całą specyfikację techniczną urządzenia, instrukcję obsługi i fora internetowe w poszukiwaniu rozwiązania napotkanego problemu. Możesz również próbować skontaktować się z pomocą techniczną, opisać problem i liczyć, że komuś zdalnie uda się go rozwiązać. Istnieje również opcja trzecia - kontakt ze specjalistami z serwisu pogwarancyjnego, którzy w ciągu jednego dnia zdiagnozują usterkę i przystąpią do jej naprawy. Prawdopodobnie tylko ostatnia propozycja wydaje się tą, która najszybciej przywróci Cię do trybu online. Zanim jednak podejmiesz decyzję o skorzystaniu z usług serwisu pogwarancyjnego, podpowiadamy w jaki sposób możesz sprawdzić jego jakość.

Poszukaj rzetelnych recenzji

Poszukując serwisu pogwarancyjnego, na którym będziesz mógł polegać, przejrzyj opinie klientów w witrynach takich jak Google czy Facebook. Dodatkowo zapytaj przyjaciół i współpracowników o usługi, z których korzystali. Poczta pantoflowa nadal jest jednym z najlepszych źródeł informacji, szczególnie jeśli chodzi o firmy zajmujące się naprawą na rynku lokalnym.

Szybkie wsparcie niezależnie od tego, gdzie jesteś

Zwykle szybciej i wygodniej jest spakować sprzęt, by wysłać go (za pomocą firmy kurierskiej) do serwisu, niż przemierzać kilometry tylko po to, aby go przekazać w ręce specjalistów. Dobre serwisy pogwarancyjne troszczą się o czas swoich klientów, dając możliwość załatwienia wszelkich formalności zdalnie.

Koszty usługi

Pamiętaj, że godny zaufania serwis pogwarancyjny nie pobiera opłat za zdiagnozowanie usterki. Natomiast widełki cenowe za usługę powinny być transparentne, podane jeszcze przed podjęciem jakichkolwiek działań naprawczych.

Gwarancje serwisowe

Renomowane serwisy pogwarancyjne jasno komunikują się z klientem. Oznacza to, że jeśli nie są w stanie rozwiązać Twojego problemu, uczciwie zaproponują rozwiązania alternatywne, np. zalecą zakup nowego urządzenia. Jeśli zaś wykonują usługę, udzielają kilku- lub kilkunastomiesięcznej gwarancji na wykonane prace serwisowe.

Punktuj doświadczenie i dzielenie się wiedzą ekspercką

To prawda, że każda firma kiedyś zaczynała, jednak jeśli serwis pogwarancyjny utrzymuje się na rynku od kilku lat, to najlepszy dowód, że dobrze wykonuje swoją pracę. Robiąc rekonesans, weź pod uwagę stronę internetową, informacje, które się na niej znajdują oraz poszukaj w sieci wpisów i wypowiedzi eksperckich. Jeśli serwis i jego technicy dzielą się wiedzą oraz nowinkami z branży, oznacza to, że naprawdę dobrze wykonują swoją pracę na każdej płaszczyźnie.

Udostępnij
Share on Facebook Share on Google+ Share on Twitter
Tagi
Brak tagów

Skomentuj (Brak komentarzy)