Co zrobić, gdy telefon nie działa po aktualizacji oprogramowania?

Co zrobić, gdy telefon nie działa po aktualizacji oprogramowania?

6 grudnia 2019

Aktualizacje oprogramowania mogą wprowadzić wiele przydatnych funkcji do naszego telefonu i zoptymalizować jego działanie.

Czy można odzyskać dane z telefonu bez jego naprawiania?

Czy można odzyskać dane z telefonu bez jego naprawiania?

22 listopada 2019

To zdarza się nawet najbardziej przezornym użytkownikom smartfonów. Całkowicie zepsuty telefon, rozbity ekran lub co gorsza rozlany, który uniemożliwia korzystanie z urządzenia.

Jakie usługi świadczy serwis pogwarancyjny Apple?

Jakie usługi świadczy serwis pogwarancyjny Apple?

14 listopada 2019

iPhony, iPady czy laptopy MacBook nie należą do sprzętu elektronicznego, który można w łatwy sposób samemu naprawić w domu. Kiedy więc występuje usterka, należy oddać urządzenie do profesjonalnego serwisu pogwarancyjnego, który zdiagnozuje problem usterki i ją wyeliminuje.

Czy opłaca się naprawić wejście słuchawkowe w smartfonie?

Czy opłaca się naprawić wejście słuchawkowe w smartfonie?

24 października 2019

Jeśli zauważasz problemy podczas słuchania muzyki na swoim smartfonie – dźwięk nienaturalnie trzeszczy lub zanika gdy słuchawki są podłączone - problem może tkwić w wejściu słuchawkowym. Jeżeli przetestowałeś słuchawki w innych urządzeniach, aby upewnić się, że działają poprawnie, najprawdopodobniej usterka występuje w samym gnieździe. Istnieje kilka prostych sposobów, aby spróbować rozwiązać problem.

Pęknięty obiektyw aparatu w iPhonie - co robić?

Pęknięty obiektyw aparatu w iPhonie - co robić?

9 października 2019

Niewiele osób nosi przy sobie lub w ogóle posiada aparat fotograficzny jako osobne urządzenie. W większości przypadków, jeśli aparat w telefonie komórkowym z jakichś powodów przestanie działać, zostajesz pozbawiony możliwości wykonywania zdjęć.

Czy można usunąć branding operatora z telefonu?

Czy można usunąć branding operatora z telefonu?

23 września 2019

Na pewno zauważyłeś, że za każdym razem, gdy kupujesz u operatora nowe urządzenie - telefon, tablet czy laptop - jest ono już na wstępie przepełnione różnymi aplikacjami, wprowadzonymi przez operatora sieci. Ten sposób instalacji - zazwyczaj niechcianych aplikacji - nazywany jest brandingiem.