Najczęściej zadawane pytania dotyczące naprawy i serwisu smartfonów
1. Czy naprawa telefonów komórkowych jest opłacalna?
Odpowiedź na to pytanie za każdym razem zależy od rodzaju usterki. Z doświadczenia wiemy jednak, że większość napraw uszkodzonych telefonów jest opłacalna. W grę wchodzą tu nie tylko korzyści finansowe, ale również ekologiczne.
2. Jaki jest czas oczekiwania na naprawę w serwisie komórkowym?
Czas oczekiwania na naprawę zależy od usterki. Po dostarczeniu telefonu do serwisu (osobiście lub przez kuriera) zespół dokonuje analizy uszkodzenia telefonu i kontaktuje się z klientem, by przekazać informację o czasie wykonania usługi.
3. Naprawa komórek — czy stracę dane?
Jeżeli nie doszło do uszkodzenia płyty głównej, które to mogło spowodować utratę danych, zostaną one w pamięci telefonu. Warto jednak przed oddaniem komórki do serwisu skopiować dane lub zapisać je na
karcie pamięci.