Wszyscy doskonale wiemy, że obecnie smartfony są dość drogą inwestycją - średnia wartość nowego smartfona wynosi około 1500 - 2000 zł. Jego utrata z powodu jakiegokolwiek uszkodzenia to niemiłe doświadczenie, biorąc pod uwagę fakt, że spora część naszego życia towarzyskiego i zawodowego połączona jest za pośrednictwem telefonów. 

Wiele osób przyzwyczajonych jest do korzystania z serwisów społecznościowych na urządzeniu mobilnym - gdy ulegnie ono zniszczeniu, możesz stracić pewne dane, które chciałbyś zachować.

Jednym ze sposobów odzyskania danych i pełni sprawności telefonu bez wymiany na nowy jest znalezienie serwisu zajmującego się naprawą, w którym kompetentni specjaliści przywrócą funkcjonalność urządzenia, a ty nie stracisz danych, na których ci zależy.

Naprawa w serwisie a kupno nowego smartfona

Naprawa telefonu w serwisie to zazwyczaj tylko część kwoty, którą musiałbyś przeznaczyć na nowy telefon. Dokładna wycena naprawy zależy od rodzaju uszkodzeń oraz od tego, jak bardzo są one rozległe. Jednak oprócz niższej ceny zyskujesz również czas, ponieważ często podczas naprawy wszystkie informacje i kontakty zachowane w telefonie da się przywrócić. Jedyne, co musisz w tym przypadku zrobić, to zgłosić usterkę za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej i w sposób jak najdokładniejszy ją opisać. Kurier odbierze od ciebie telefon, a my zajmiemy się jego naprawą. Drugą opcją jest osobiste przyniesienie telefonu do serwisu - porozmawiamy na temat tego, co się stało, a w następnym kroku określimy rozmiar szkód, szacowane czas i cenę naprawy. Oczywiście zanim do niej przystąpimy, poinformujemy Cię o wszelkich kosztach związanych z przywróceniem telefonu do pełnej sprawności.

Kupowanie nowego sprzętu to nie antidotum na wszystko

Kupowanie nowego telefonu nie rozwiąże wszystkich problemów. Na przykład nie wszyscy użytkownicy chcą posiadać nowsze modele swoich smartfonów ze względu na większy rozmiar, ponieważ są przyzwyczajeni do tego, że ich mniejszy smartfon jest bardziej poręczny i mieści się bez trudu w kieszeni. Tak więc wszystkie pęknięte ekrany czy zalane telefony często nie są w stanie przekonać użytkownika do wymiany na nowy i trafiają do serwisu.

Podobnie jest z danymi przechowywanymi w pamięci telefonu. Czas, który użytkownik musi spędzić na odzyskaniu informacji z jednego telefonu i przeniesieniu go na drugi niejednemu spędza sen z powiek. Dlatego ostatecznie wszystko sprowadza się do naszych własnych preferencji - oddanie do serwisu czy wymiana na nowy to decyzja uwarunkowana kosztami i czasem, które każdy z nas indywidualnie powinien przekalkulować.

Udostępnij
Share on Facebook Share on Google+ Share on Twitter
Tagi
Brak tagów

Skomentuj (Brak komentarzy)